Avatar billede fredslund Nybegynder
05. maj 2003 - 18:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mikrofon!

Jeg kan ikke få min mikrofon til at virke under XP, selvom alt andet ellers virker fint (incl. lyd)! - Er der nogen der kender til det - og evt. har et godt svar?
Avatar billede soreno Praktikant
05. maj 2003 - 18:38 #1
har du checkket om den er muted ?
Avatar billede fredslund Nybegynder
05. maj 2003 - 18:40 #2
Ja! ;-)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:41 #3
Er det en USB eller med mini jackstik?
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. maj 2003 - 18:41 #4
Hvilket et er det? Det kan løses ved at opdatere driverene til det:)
Avatar billede fredslund Nybegynder
05. maj 2003 - 18:44 #5
Den er tilsluttet via jack!
Avatar billede fredslund Nybegynder
05. maj 2003 - 18:46 #6
Jeg kan dårligt forestille mig, at det er driveren...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:48 #7
Hmm tror sgu heller ikke det er ze driver... Virker mic i en anden computer?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:49 #8
(Du har sat den i det rigtige stik, ikke?)
Avatar billede fredslund Nybegynder
05. maj 2003 - 18:49 #9
Jo ;-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. maj 2003 - 18:50 #10
Nå okay! så trækker jeg det tilbage, jeg læste bare lige om et par stykker her på E hvor det hjalp!!!
Avatar billede peter.simba Nybegynder
11. maj 2003 - 22:11 #11
er du sikker på at ledningerne til mic sidder det rigtige sted på bundkortet
Avatar billede fredslund Nybegynder
12. maj 2003 - 09:06 #12
Ja, det har virket indtil jeg geninstallerede XP! - Både før og efter geninstalleringen har jeg desuden brugt den samme driver!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. maj 2003 - 09:37 #13
Og den sidder ordentligt i? Og sidder lydkortet også ordentligt i?
Avatar billede fredslund Nybegynder
12. maj 2003 - 17:11 #14
ja
Avatar billede fredslund Nybegynder
03. juli 2003 - 23:28 #15
Jeg lukker spørgsmålet... - stadig uden at have fået det til at virke...
Avatar billede langbein Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:59 #16
Dette er da et svært merkelig problem. Har akkurat det samme problemet på en maskin her nå. Fikk du det til å virke ??

Min maskin har dobbelboot med Redhat Linux og mikrofonen kjører helt fint under Linux, mens den er helt taus under XP. Har kjørt alle driveroppdateringer. Hardwarefeil kan det jo ikke være siden det kjører under Linux.

Hva slags hovedkort har du på din maskin ? MSI slik som meg ??