Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
05. maj 2003 - 18:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Udlover points for at idle i 2 timer i #clan-soz

Points vil blive fordelt mellem idlerne...

Bare skriv når det som svar når i er inde.. så kan i få points efter et lille stykke tid.
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2003 - 18:11 #1
Luk hellere igen, før coadmin kommer forbi, og beder dig om det!
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
05. maj 2003 - 18:16 #2
lukker nu :)
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2003 - 18:16 #3
Nice :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:17 #4
Hvad var der galt med det spm? (spørger bare da jeg er født nysgerrig ;) )
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2003 - 18:20 #5
Der er intet spørgsmål
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:46 #6
Vil det sige at hvis han ahvde formuleret således:

"Vil i ikke godt idle på #clan-soz, hvis nu i får 200 points, fordelt over jer der idler"

Så ville spm ikke blive lukket eller hva?
Avatar billede schaefner Juniormester
05. maj 2003 - 18:48 #7
stefan_jensen >> Det vil stadig ikke være et spm.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. maj 2003 - 18:50 #8
Hvoffor ikke? Det er da et spørgsmål så, eller har jeg bare ikke fulgt ordentligt med i skolen...?

Det er nu heller ikke en invitation til diskution... Er egentligt lidt ligeglad med The_chozen_0ne's (CS?) klan...
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
05. maj 2003 - 18:59 #9
Går nok..... og nej jeg kan ikke formulerer det anderledes... hva skulle svaret så være.. Ja????
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2003 - 19:14 #10
stefan> Jo det ville, der er jo ikke tale om et itproblem, med et muligt løsningsforslag, som efterfølgende ville være tilgængeligt for andre brugere.

Desuden ville opgaven blive gennemført udenfor eksperten, hvilket heller ikke er tilladt.