Avatar billede dannyj Nybegynder
05. maj 2003 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

css....

hej, hvor går det galt med css? www.hetlandnordic.com nogle af linksne virker....arbejder i dreamveawer...
Samtidigt kunne jeg godt tænke mig at høre kritik på siden generelt. Måske også hvordan man kan komprimere arbejdet i html/css/javascript i selve opbygningen.

mvh danny j
Avatar billede -master-d- Nybegynder
05. maj 2003 - 12:06 #1
Du laver en fejl, nemlig at have den animation med. Den gør at siden bliver utrolig langsom og jeg synes det er næsten umuligt at komme rundt på din side.
Avatar billede mikker Nybegynder
05. maj 2003 - 19:06 #2
Utroligt pænt design, virkelig iorden
men ALT ALT ALT ALT ALT for langsom.
Har ikke tålmodighed.

- Mikker
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. maj 2003 - 22:56 #3
Er det et begynder website?

Så vidt jeg kan se har du hverken en
grafiker eller webdesigner uddannelse.

Men det er måske bare en lille forretning
i en kælder, hvor der ikke satses på en
større fremtid.

/per
Avatar billede dannyj Nybegynder
07. maj 2003 - 18:03 #4
master d, ja tak, du har ret... den skal væk
Avatar billede dannyj Nybegynder
09. maj 2003 - 14:20 #5
/hoejrup.. as matter as fact så har jeg uddannelse og havde tænkt at køre videre som freelance. Dog er jeg lige startet. Jeg har også opdaget at dette spørgsmål er endt i forkert kategori.. den skulle have været under design evaluering=/ sorry.. Mange tak for feedback, men kunne godt være mere konstruktiv..
Avatar billede staf Nybegynder
09. maj 2003 - 18:51 #6
>hoejrup
Hvad skal sådan en kommentar til for??? Fuldstændig ubrugelig.
Hvis folk dog bare kunne holde det der jantelov for sig selv.

ALLE starter et sted, men folk skal IKKE kugles ned fordi DU evt. ikke kan lide det. I så fald bør du komme med noget mere konstruktivt istedet!!!!

/STAF