Avatar billede hermandsen Juniormester
30. april 2003 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RSS-feeds undlader 2 kategorier

Hej Eksperter!

Som flere af jer sikkert ved, så har Eksperten nogle RSS-feeds der informerer om nye spørgsmål og indlæg her på Eksperten...

http://www.eksperten.dk/feed/q_new.rss til nye spørgsmål og http://www.eksperten.dk/feed/q_last_post.rss til nye indlæg.

Det er jo alt sammen dejligt, men men men...
Jeg har lagt mærke til at ingen af spørgsmålene fra Diverse-kategorien og Eksperten-kategorien kommer med i q_new.rss.

Jeg har fuld forståelse for hvorfor de to kategorier ikke er inkluderet i rss'en, da jeg ikke mener disse hører sammen med IT-spørgsmål, men lad nu det være en anden debat.

For mig er det helt fint da jeg ikke ønsker at se spørgsmålene fra f.eks. Fri Debat, men er der ikke en anden rss-feed til f.eks. Eksperten-kategorien??

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. april 2003 - 10:45 #1
Hmmm... Jeg kan også se at mit spørgsmål ikke fremtræder i "Nyeste spørgsmål"-boxen... Skal Eksperten-spørgsmål ikke med??
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
30. april 2003 - 13:07 #2
Eksperten er primært beregnet til udveksling af viden. De to kategorier bruges hovedsagligt til andet. Derfor er de fjernet fra listerne. Sektionerne kører videre, men de listes blot ikke på forsiden (og på RSS feedet).
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. april 2003 - 15:25 #3
>>jesperhaun
Alletiders!! Var bare i tvivl om hvorfor de ikke var der... Synes det er godt at i er begyndt at dele Eksperten op i IT-spørgsmål og andet... :)

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. april 2003 - 22:21 #4
Lukker...

>>jesperhaun
Burde i egentlig ikke oplyse lidt bedre omkring jeres rss-feeds?? Jeg stødte f.eks. kun på dem ved et tilfælde... Måske der burde være noget under Info-siden eller noget... Bare et forslag! ;)

//hermandsen