Avatar billede arcanex Nybegynder
27. april 2003 - 13:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undgå at lys lyser igennem en mur ??

haysa.. Jeg er ved at lave et rum med et vindue ved den ene væg. Men lyset lyser igennem væggen ?? væggen stopper ikke lyset, som var meningen.. Noget jeg ikke har sat ordentlig op ??
Avatar billede olemunk Nybegynder
27. april 2003 - 13:41 #1
Læg et ikke-tranparent materiale på væggen og sørg for at Opacity i Material Editor står på 100.
Avatar billede arcanex Nybegynder
27. april 2003 - 13:44 #2
Mange tak.. det prøver jeg.. tak for den hurtige respons.. :D