Avatar billede palmanimal Nybegynder
21. november 2000 - 20:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3D i PDF filer

Hvordan får jeg lavet en 3d tegning i et PDF dokument. Jeg ved Adobe laver noget, men hvad hedder det, og hvad koster programmet ???
Avatar billede cheater Nybegynder
21. november 2000 - 22:55 #1
Her er noed...

- PDF file creator 1.1
- Create PDF files from flat files using the command line
- executable program. Or use the included DLL with VB (or
- similar) and pass the information though variables to create
- PDF documents on-the-fly. Use any of the 14 font faces
- included, do underlining, highlighting, web links, jpeg images,
- and more.
- http://www.programmersheaven.com/search/download.asp?FileID=16720

Avatar billede palmanimal Nybegynder
22. november 2000 - 22:15 #2
Tak