Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 14:22 Der er 6 kommentarer

Ung grafikker / designer

Heysa...

Simon konyher (det er så mig :D ) søger noget at rode med i fritiden eller fuldtid måske en pratik plads...Går Som muliti medie integrator i roskilde er fra slagelse men har ikke noget imod at rejse rundt i landet eller bare lave tingene hjemme fra...

www.konyher.1go.dk her er der lidt af hvad jeg kan :-)

Venter spændt på svar

Er kun 17 bor stadig hjemme men vil gerne arbejde hård elsker grafik liver for det :D

ses
Avatar billede neko-chan Nybegynder
27. april 2003 - 01:27 #1
Du har lavet nogle ret fede ting må jeg sige :)

Men jeg ville egentligt bare lige informere dig om at teksten på din Cd-label ”China” ikke er kinesisk, men japansk, og oven i købet vender noget af det på hovedet. Det virker bare lidt kikset.. Håber du kan klare min benhårde kritik ;)

Men held og lykke med at finde noget.
Avatar billede konyher Nybegynder
27. april 2003 - 02:31 #2
arrr what get lost en rigtig japaner is in the house hehe ser på det men på den ande side du kan jo vende den japanske plade somdu vil hehehe takker :D:D:D:D::D keder mig lidt....

VIL HAVE NOGET WORK
Avatar billede herberth Juniormester
27. april 2003 - 12:06 #3
Jeg har en lille opgave som jeg skal have lavet - det er ni billeder i photoshop som skal omredigeres - er det noget du har lyst til ?
Avatar billede konyher Nybegynder
27. april 2003 - 15:36 #4
Helt sikkert send mig en mail eller snak med mig på msn eller icq :D

Msn : mummiskating@hotmail.com

Icq#: 152680785

hey hey er super frisk ;)
Avatar billede herberth Juniormester
15. februar 2011 - 17:57 #5
tråden lukkes
Avatar billede herberth Juniormester
15. februar 2011 - 17:58 #6
tråden lukkes