Avatar billede nicidem Nybegynder
25. april 2003 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Bedste søgemaskine til billeder?

Hvilke gode søgemaskiner til billeder findes der?
Ligesom googles...
De må rigtigt gerne have det sådan at man kan vælge, at den kun skal vise store billeder... som fx wallpapers!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
25. april 2003 - 18:34 #1
Avatar billede nicklasb Nybegynder
25. april 2003 - 18:35 #2
og her er så den advanced model : http://www.alltheweb.com/advanced?c=img&cs=utf-8 ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. april 2003 - 19:00 #4
http://www.google.com/advanced_image_search?hl=da Det kan googles også, kun søge efter wallpapers:)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
25. april 2003 - 19:24 #5
geforce3 -> Læs spørgsmålet igen.. "Ligesom googles..." ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. april 2003 - 19:26 #6
Ja det har jeg gjort, han tror vel at den bare søger efter billeder, så skriver jeg at det kan googles også? hvad med om du læste det;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2003 - 20:09 #7
Hmmmm jeg bruger www.ditto.com meget, om den er bedre end google ved jeg ikke, jeg bruger normalt begge
Avatar billede bering Nybegynder
26. april 2003 - 14:03 #8
Ganske vist ikke en søgemaskine, men hvis du leder efter wallpapers er det her et kanon sted: http://gallery.deviantart.com/wallpaper/
Avatar billede nicidem Nybegynder
26. april 2003 - 16:28 #9
tak for det!
bering: ja www.devianart.com er en fed side, kendte den godt, de har de lækreste wallpapers!!