Avatar billede sansalvador Nybegynder
25. april 2003 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En simpel tunnel i Lightwave

Hejsa..

Let for nogen af jer nok, ja ;)

Men jeg står her og skal kreere en simpel tunnel i Lightwave... Jeg tror skam godt jeg kan kreere en tunnel osv, men at få kameraet til at følge tunnelen inden i... den er værre for mig...

Nogen der kender en god tutorial til sådan en sag?
Avatar billede mismis Nybegynder
26. april 2003 - 11:41 #1
jooo ser du

først laver ud din spline curve i modeler, som du skal Rail estrude din tunnel grundform efter

det gør du så

så gå du på denne side http://www.freeartist.vkd.ru/plugins.phtml

og henter Curv to Motion 1.0 som er GRATIS  JEYYY

så gemmer du tundlen og henter den ind i layout,
du makere så i modeler den spline du lavede tundlen efter og
adder plluginen som du har hentet og starter den
der kan ud så vælge hvor din motion skal ligge og hvor mange keyframes

og tryk ok

gå så i layout og vælg kameraet og gå i LOAD og vælg LOAD MOTION FILE og vælg den du exporterede lige får og puff
så følger den tundlen

så mangler dubare retningne.

der vælger du kameraet, trykker m for motion  og dit motion options commer op,  der går du i controllers and limits og sætter

Heading Controller og Pitch controller til ALIGH TO PATH

og så er du færdig

HELD OG LYKKE

MIS
Avatar billede sansalvador Nybegynder
28. april 2003 - 17:51 #2
Takker skal du have =)