Avatar billede drmaze Nybegynder
25. april 2003 - 02:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password recovery

Har overtaget opgaven med at køre kollegiets lan-net. Fjolset der havde det før, har glemt passwordet til Telnet sessionen. Jeg har det til web-interfacet men de to passwords er åbenbart ikke det samme.

Kan det lade sig gøre at finde det mistede password på en eller anden måde, resette det og lave et nyt? eller hvordan kan jeg ellers komme i kontakt med ciscoen via telnet.
Avatar billede krohn Praktikant
25. april 2003 - 05:50 #1
Her er hvordan man gør i 6xx serien, du skriver ikke hvad for en Cisco du har
http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_6xx.html
Avatar billede kelmek Nybegynder
25. april 2003 - 08:48 #2
det nemmeste er vel at smide et konsolkabel i den, og så bare gå ind og ændre kodeordet! Hvis du ikke har fysisk adgang til pix'en er er krohn's svar eneste mulighed.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. april 2003 - 08:51 #3
Som nævnt skriver du ikke lige hvilken PIX det er du har.

Men benyt et consol kabel og log dig direkte på PIX'en evt. med hyperterminal.

Her står der alle procedure for cisco's produkter (og ikke 'kun' 6xx serien som krohn skriver)

http://www.cisco.com/warp/public/474/index.shtml
Avatar billede drmaze Nybegynder
26. april 2003 - 03:04 #4
Maniacdog kom med den adresse der var mest brugbar, selvom Krohn var hurtigst. Håber ikke Krohn bliver alt for "ked af det" når jeg tildeler Maniacdog pointene. I disse tider hvor jeg skal nå fem opgaver inden 1.maj har jeg lidt for travlt til at rode for længe med tingene. Men tak for hjælpen til alle tre.
Avatar billede krohn Praktikant
08. maj 2003 - 13:09 #5
Nej jeg er ikke ked af det, Maniacdog kom med det svar du skulle bruge...