Avatar billede brie Nybegynder
23. april 2003 - 21:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Minimal brightness, mangler mere...

Min skærm er meget mørk og er sat til max i brightness...
Det irriterer mig meget at spille CS og andre spil fordi man ikke kan se en hujende fis =)

Mit spørgsmål er om man kan booste sin brightness via. et evt. program eller lign. ?

Jeg har prøvet inde i windows skærmindstillinger, der kan man ikke rykke på "baren" idet den er lysegrå...

Kender i et program eller en måde at få sat den op ?

// Bri3
Avatar billede ahv Nybegynder
23. april 2003 - 21:47 #1
På min bærbar har jeg en Fn knap, denne skal jeg holde nede og trykke på højre piltast for at få den op og venstre for at få den ned.
Avatar billede brie Nybegynder
23. april 2003 - 21:48 #2
?

Selvom jeg tog det som en selvfølge kan jeg da godt nævne det er en stationær...
Avatar billede paviuz Nybegynder
23. april 2003 - 22:29 #3
Prøv da at instille det via din skærm.. sæt gamma/brightness op
Avatar billede brie Nybegynder
29. april 2003 - 18:31 #4
Hvis du nu prøvede at læse min problemstilling vil du kunne se at den ER sat til max...

=/