Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2003 - 19:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at se mere end 5 spm i box'ene

Det ville være dejligt at kunne vælge hvormange spm man vil se i Box'ene i siderne..

Jeg vil gerne kunne se mange flere spm under "nyeste indlæg, i spm hvor du deltager", da jeg ikke får mail's *fjener fluebenet* og bruger den funktion med nyeste indlæg.. men det er temmeligt svært, hvis man lige er offline 1 dag eller 2.. *hvilket jeg er meget iøjeblikket*

Og da mange bruger større opløsninger, så er der jo plads til en del flere spm *jeg vil gætte på ca 20 spm i 1024*768) og der er flere der køre i endnu størrre opløsninger *jeg køre 1400*1050 på min bærebare*

Så mulighed for at bestemme hvor mange indlæg man vil se i box'ene ville være dejligt.

så overvej et til næste opdatering ;)
Avatar billede soreno Praktikant
23. april 2003 - 20:09 #1
God ide - hvor svært kan det være at implementere.. :-)
Avatar billede Hitman Praktikant
23. april 2003 - 20:25 #2
Øhhhh...det kan man da også....mener jeg...jeg kigger lige :O) ---- 2 sec
Avatar billede Hitman Praktikant
23. april 2003 - 20:27 #3
Er det ikke dette her du mener >>> http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=8

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Chewie Novice
24. april 2003 - 08:37 #4
hitman >> jeg tror han mener de blå ude i siden :o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2003 - 15:59 #5
hitman => nej det er ikke dem.. *der står den allerede til 50 ;)*

men som chewie's siger så er det de blå ude i siden..
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 09:14 #6
lytter med da jeg syntes det ville være en rar ting
Avatar billede Hitman Praktikant
25. april 2003 - 12:11 #7
Aha...tjaaa det ved jeg ikke *sorry*

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 13:42 #8
lader ikke til at Admin har tid til at kigge forbi ;)