Avatar billede sub_zero_ss Nybegynder
23. april 2003 - 16:29 Der er 6 kommentarer

Harddísk

Jeg har en 120 GB Hdd. men her fra et par dage siden , hva jeg til netparty ... Hvor alle computerne var tændt , pludselig gik strømen , og da strømen kom tilbage , tændte jeg for min computer, gik een på min 120 GB hdd. og måtte se til kende at der hva forsvundet noget, 2 mappe hvor jeg havde alemulige programmer & Drivers osv... Hvar bleven lavet om til een underlif Fil  hvor at de begge to kun fylder , nu ... 32,0 Kb hvor der skulle have fyldt ober flere GB's Hva kan jeg gøre ved det ....
Avatar billede peet-49 Novice
23. april 2003 - 16:44 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede ebe Praktikant
23. april 2003 - 16:52 #2
Der er nok gået ged i din FAT, så jeg vil tro du skal bruge et data recovery programm. Pc-inspector er gratis på nettet, men fungerer vist kun under FAT16/32. Hvis du har NTFS, vil jeg tro at du skal købe f.eks. R-Studio NTFS, som er et genialt program.
Avatar billede sub_zero_ss Nybegynder
25. april 2003 - 12:16 #3
ok jeg har hentet programmet .... den har fundet de filer / mapper som var væk , hvordan for man dem så tilbage ...????
Avatar billede ebe Praktikant
25. april 2003 - 12:25 #4
er det r-studio eller pc-inspector?
Avatar billede sub_zero_ss Nybegynder
28. april 2003 - 16:58 #5
hva jeg har hentet PC Inspector File Recovery + Recover My Files v2.12 den har godt nok  fundet de filer men jeg kan ikke få dem tilbage , eller jeg ved ikke hvordan .....
Avatar billede ebe Praktikant
28. april 2003 - 17:25 #6
jeg arbejder selv med r-studio. men som regel kan man højreklikke på dem og sige "gem", eller også kan man sætte flueben i.