Avatar billede fuxi Nybegynder
23. april 2003 - 09:47 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Bedøm www.BackpackerPlanet.dk

Hejsa

Så er mig (vi) endelig blevet færdig med en ny hjemmeside der hedder Backpacker Planet... Den er stadig i en beta release så der kan være lidt bugs. Sidens målgruppe er rejsende nærmere betegnet folk der rejser som bacpacker

Skriv en kommentar om siden og giv gerne en karakter fra 1 - 10 på følgende områder:
- Brugervenlighed
- Indhold
- Udseende
- Helhedsindtryk

Find siden på http://www.backpackerplanet.dk (www.backpackerplanet.dk)

MVH
Fuxi - Backpacker Planet
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:56 #1
wow

utrolig nem at finde rundt på rigtigt godt bygget op
indholdet passer pefekt til siden
udseendet farverne passer fint til siden i må endelig ikke ændre oget der

alt i alt en side der er fløjet direkte ind på mine fortrunkene

rent 10 tal
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2003 - 10:02 #2
kan kun støtte gruf har ik så meget tid så smider lige en karakter

og det kan kun blive 9 for der kan ALTID forbedres et eller andet så vil ikke give 10 men ellers ser det sq godt ud
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2003 - 10:17 #3
Det er et ok website, men helt sikkert
ikke udviklet af en uddannet webdesigner
eller en grafiker.

/per
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 10:36 #4
hoejrup behøver det da være det for at man kan sige det er godt????
Avatar billede fuxi Nybegynder
23. april 2003 - 10:49 #5
Jeg vil ikke lige kommentere de ting i har skrevet om min side. For ellers ville det jo ikke være objektivt. Men jeg vil bare lige sige til phunkypopcorn ... Det er sku en anderledes side du har lavet, faktisk ret flot. Fedt at se nogen der laver noget helt andet engang imellem :O)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2003 - 10:50 #6
phunkypopcorn, det har du ret i. Men du er også rimelig prof. til pixel design!

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2003 - 10:55 #7
phunkypopcorn, en prof. webdesigner kan nemt gennemskue
en amatør, og dem er der mange af på webdesign området.
Der er nemlig en hel masse regler, der skal overholdes for at
få optimal udnyttelse af dit website. Det handler nemlig om
at kommunikere med din målgruppe, samt overholde
webstandarden.

/per
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2003 - 10:56 #8
jeg vil faktisk sige mange som IKKE er udannet webdesigner kan lave noget flottere end mange af de udannede kan så det synes jeg ikke man kan sige... Nu til dags er mange selvlærte webdesignere nongen bedre end andre men synes ik man skal kigge på uddannelse inden for det felt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2003 - 10:57 #9
hoejrup nu siger du at en prof. webdesigner er bedre til at kommunikere med målgruppen. Det vil jeg ikke give dig helt ret i, da dem der har lavet backpackerplanet sikkert selv er backpacker og derfor ved en del om hvordan man fanger deres målgruppes øjne
Avatar billede fuxi Nybegynder
23. april 2003 - 11:17 #10
** hoejrup **
Som sagt ønsker jeg at holde mig ude af snakken da det ellers ikke ville være objektivt. Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke ting jeg (vi) ikke overholder.

Det er altid godt med lidt kritik hvad endten der er godt eller skidt, så derfor vil jeg da gerne vide hvad vi ikke overholder :-)
Avatar billede gloin Nybegynder
23. april 2003 - 14:40 #11
hoejrup - kom nu kritik er ikke meget værd uden at man påpeger, hvad der er galt. Hvad er det for nogle regler du snakker om ? // eller er det en erhvervshemmelighed? :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2003 - 14:45 #12
hehe :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. april 2003 - 18:54 #13
:)

Flot side. God opbygning med flotte billeder

Lidt et minus at man ikke kan kombinere flere søgekriterier
Savner en mouseover på dine links

Syntes du burde flytte dit <Tilbage> link. Gerne op i det grønne navigationsfelt - kunne se godt ud med en grafisk ting ex en pil eller lignende

Synd at du under dit banner har indsat links (sti) der viser hvor man er. Man kan jo i venstre side se hvilket afsnit man har valgt. Indsæt i stedet for grafiske elementer der gør det muligt at navigere. Ex en home- en frem- og en tilbage-funktion.

Teksten i dine links til højre kunne godt sættes et punkt mere op, så bliver det lidt lettere at læse, hvis brugere kører med høj opløsning (1024x768 og derover)

Alt i alt et 9 med pil op. Som triple-x påpeger - forbedringer er altid mulige ;)
Avatar billede rd Nybegynder
24. april 2003 - 13:26 #14
Siden er god og meget overskuelig, men jeg kunne godt tænke mig en min skrift størrelse, men ok jeg er også lidt underligt på det område. Også ja lige det der angiver hvor man er i oppe til højre kunne jeg godt tænke mig ikke var kursiv. Men det er sku en nice side ellers karakter 8-9. 10 vil jeg kun give ligesom lærer ville give 13.

RD