Avatar billede dda Nybegynder
22. april 2003 - 15:38 Der er 6 kommentarer

ASP Programmør til små opgaver

Hejsa, jeg har brug for lidt assistance med nogle opgaver engang i mellem og søger derfor kontakt til en yngre asp programmør, der sætter ligeså meget pris på at udvikle sit talent som at tjene penge.

Skriv en mail på dda@4760.dk
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2003 - 15:53 #1
når du skriver "sætter ligeså meget pris på at udvikle sit talent som at tjene penge" - er det så fordi du søger en der vil arbejde gratis? eller bare fordi du vil finde en billig?
Avatar billede dda Nybegynder
22. april 2003 - 15:57 #2
Jeg forventer ikke folk vil arbejde gratis, men da der er en begrænset økonomi kan vi ikke afregne en med f.eks. 800kr + moms i timen.
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2003 - 16:10 #3
helt i orden :)

jeg sender lige en mail senere i aften - kan jo være vi kan finde ud af noget... i mellemtiden kan du jo altid kaste et blik på www.soze.dk hvor du nok kan finde lidt info om hvad jeg kan
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. april 2003 - 16:10 #4
Du skal være så velkommen - www.anoa.dk - jt@anoa.dk
Avatar billede -master-d- Nybegynder
22. april 2003 - 17:08 #5
Jeg sender lige en mail...

mvh. Dennis Peitersen
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:19 #6
har du fundet din programmør?