Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2003 - 18:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ændre "Skjul indlæg"

Jeg har brugt "skjul indlæg" globalt på en brugere herinde i eksperten.dk, men hvordan annulerer jeg det igen? Det var lidt af en test, for at se hvad der skete....
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 18:45 #1
Hmmm ... tjaa... Jeg lytter for egenligt har jeg hellerikke et svar på det :-)...
/me lytter
Avatar billede kenp Novice
19. april 2003 - 18:47 #2
har du prøvet at klikke på skulte indlæg og så få det tilbage den vej!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 18:47 #3
Åbenbart kan du åbne "Sjkulte indlæg op" og trykke på den person, som du gerne vil se indlæg fra igen... Så skulle de dukke op igen :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 18:49 #4
se venligst bort fra det åbenbare sproggøjl, som ufrivilligt er kommet med i ovenstående indlæg --- Det er enkelt nok

  Åbn "Skjulte indlæg"
  Klik på brugeren, du har skjult

Simple as that...
Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2003 - 18:55 #5
Der står ikke noget i min "skjulte indlæg"? Fanen åbner sig, men der er bare et blåt felt.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 18:56 #6
Underligt --- hvilken bruger er det, du har skjult - det virkede fint hos mig...
Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2003 - 18:57 #7
Det er Weblication (tror jeg han hed) *G*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 18:58 #8
wierd!
Avatar billede kenp Novice
19. april 2003 - 19:00 #9
men det virker kun hvis det er et spørgsmål hvor han deltager i at du kan gøre dette! (har lige testet det med miss-g)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 19:02 #10
Så tricket er åbenbart at finde et spm, hvor han har deltaget, og så få klikket på ham....
Avatar billede kenp Novice
19. april 2003 - 19:03 #11
hvis det er ham her så er han ikke aktiv længere!
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=Weblication

jeg så dog et sprøgsmål hvor det samme indgik efter @ men der var det en bruger som hed fri-hash som havde skrevet det!!!
Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2003 - 19:06 #12
Han hed også websolutions (huskede forkert - sorry).

Og ja, man skal stå i et spørgsmål, hvor han deltager før man kan se ham i "skjulte indlæg". Det virkede.

Tak for hjælpen *S*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. april 2003 - 19:08 #13
kenp >> hvis du er point-sulten, så er der 7 points til dig (hvis du altså vil have dem)... Jeg synes nemlig, at du "bragte mest til bordet" i dette spm... Du skal bare sige til
Avatar billede htm Nybegynder
19. april 2003 - 20:19 #14
Ellers findes de også i http://www.eksperten.dk/ignorer.phtml
Avatar billede kenp Novice
20. april 2003 - 10:39 #15
næææ jeg overlever nok ikke at få point i dette spørgsmål :) jeg tror jeg har nok til at ligge i top 100 i denne måned :)