Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. april 2003 - 15:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vil købe 3D max

Jeg bliver 17 her den 27 men er gået ud af skole og vil gerne lave grafik til 2d/3d spil så skal bruge 3dmax men kan jeg få det billigt når det er til privat brug (vil gerne give 2000,- som studerne)
Avatar billede jeffe Nybegynder
19. april 2003 - 16:04 #1
Du får det kun til normal pris som alm. privatperson. Hvorfor skulle du dog få det til studentpris ? :)
Desuden har jeg lige kigget lidt, og er det ikke 4.3 du har fundet til 2k? Jeg mener, det er vel ikke den nyeste 5 du har fundet til 2k (skole-pris)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. april 2003 - 16:08 #2
er ikke den nyeste de for for 2k
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. april 2003 - 17:19 #3
Jo, studelicensen er en komplet 5´er, inklusiv Character Studio.
Avatar billede viciodk Praktikant
19. april 2003 - 17:24 #4
Hvis du ikke skal bruge et 3d-program til kommercielt brug(?), hvorfor downloader du så ikke bare Maya Personal Learning Edition eller Softimage|XSI EXP?

http://www.aliaswavefront.com/en/products/maya/ple/downloadnow.shtml
http://www.softimage.com/products/exp/v3/
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. april 2003 - 17:59 #5
... Eller Gmax for den sags skyld...
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. april 2003 - 14:11 #6
i11uzion>> GMax er kun et modellerings værktøj - der findes ingen render del i den!!!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
27. april 2003 - 14:14 #7
zerohero>>> Han vil lave grafik til spil.
Avatar billede zerohero Nybegynder
28. april 2003 - 11:23 #8
i11uzion>> Ja, det er jeg klar over. Men han nævner at han vil lave 2D/3D grafik til spil. Hvordan kan du lave 2D grafik stykker med GMax, uden at have en Rendere? Desuden er det kun 3D RealTime Modeller han kan lave med GMax. Nu findes der altså tusindvis vis af andre former for spil end lige RealTime spil!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
29. april 2003 - 10:51 #9
Rigtigt, men kan man så ikke bare downloade en af de ganske udmærkede gratis renderers der findes ? F.eks. VRay Free... Eller de passer måske ikke sammen med Gmax