Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
13. april 2003 - 13:20 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Tegneinstrument

Jeg søger efter et blyant lignende instrument til at tegne på pc'en med. Så jeg ikke skal sidde og tegne noget i hånden og der efter scanne det ind på pc'en. Om den erstatter musen er ok.

Jeg søger link til steder hvor de forhandles og priser på den.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 13:23 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 13:23 #2
Wacom pen skulle være utrolig god...

www.edbpriser.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 13:23 #3
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 13:24 #4
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. april 2003 - 13:24 #5
Mon ikke det er en digitizer du søger? Der er et hav af slagsen på http://www.edbpriser.dk
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2003 - 13:24 #6
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2003 - 13:26 #7
Sandberg Sandberg PenPointer II (USB)
449 (incl. moms)
-------------------------------------------------------------------------------
Tekniske specifikationer :
-------------------------------------------------------------------------------

Sandberg PenPointer II

Sandberg PenPointer II anvendes præcis som en pen. Den er trådløs og fungerer via induktion på den medfølgende tegneplade, der er forbundet til computeren. Med trykfølsom spids (1024 niveauer) og vægt som en almindelig tusch kan du tegne dine helt egne kreationer på PC'en, som var det på almindeligt papir. Tegnepladen tilsluttes blot PC'ens USB port, og på få minutter er du i gang.
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2003 - 13:27 #8
Jeg kender en som har sådan en pen og er ganske godt tilfreds med den. Det skulle være god til at supplere musen med, så man nemmere undgår musearm.. :)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 13:34 #9
kan man bruge sådan en som mus?
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
13. april 2003 - 13:34 #10
freeman>> Jeg har været inde på sandbergs side og vil bare takke dig for din overstående besked! Jeg tror at det er den PenPointer jeg vil have!! Så mange tak for informationen!!!
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2003 - 13:42 #11
Westhi.. jeps, efter hvad jeg har hørt fra ham som har den.

dorthebrylle.. jep, godt valgt, jeg har også selv overvejet at anskaffe mig sådan en pen, :-)
Avatar billede hr.usb Nybegynder
14. april 2003 - 12:57 #12
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2003 - 22:03 #13
nu har jeg i hvert fald bestilt den... skal nok skrive herinde hvis det er noget møg ! :0)