Avatar billede brink99 Nybegynder
11. april 2003 - 10:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Cult 3D og 3Dmax 5

Jeg har bygget et hus I 3Dmax, og vil gerne kunne gå rundt inde i det når det er lagt ud på min hjemmeside ved hjælp af piletasterne og musen.
Lidt ligesom Counterstrike, jeg har fundet et program som måske kan udføre opgaven som heder Cult3D. Mit spørgsmål er kan dette program klare opgaven? og findes der andre programer som kan klare det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2003 - 11:06 #1
Nej, men der findes et bedre program.

/per
Avatar billede brink99 Nybegynder
11. april 2003 - 11:34 #2
det lyder rigtigt fint hvad hedder det???

/brink
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2003 - 12:47 #3
Du kan bare søge på google.com, så skal du nok finde det! ;-)

/per
Avatar billede brink99 Nybegynder
11. april 2003 - 13:03 #4
ok hvad skal jeg søge under...?

/brink
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2003 - 13:43 #5
Browser + plugins + 3D

/per
Avatar billede sparkl Nybegynder
12. april 2003 - 18:06 #6
Macromedia Director 8.5 eller MX...

Du kan hente en trial på Macromedia hjemmeside...

http://www.macromedia.com/software/director/
Avatar billede brink99 Nybegynder
14. april 2003 - 10:54 #7
jeg har fundet ud af det..... jeg er tavetligt skuffet over den dårlige rådgivning på dette spørgsmål, men det er første gang jeg har oplevet det, så det er vel fint.

/brink
Avatar billede brink99 Nybegynder
14. april 2003 - 10:57 #8
Skriv lige som svar, så jeg kan lukke  spørgsmålet
Avatar billede sparkl Nybegynder
14. april 2003 - 22:00 #9
hehe... håber jeg kan rette lidt op på det..

Macromedia Director er ret fedt når det gælder 3D til Internettet... intel har været med til at udvikle 3D engineen bag, og det er klart det mest alsidige program på markedet. Det bygger på mange års udvikling af programmeringssproget Lingo og den allerede udbredte shockwave plugin. Fra max kan man eksportere både key-frame og bones animationer til Director, og Macromedia har desuden indgået et samarbejde med Havok.

Af andre programmer kan nævnes:
Quest3d på www.quest3d.com
Atmosphere udviklet af adobe www.adobe.com
Virtools Dev på www.virtools.com
Avatar billede sparkl Nybegynder
14. april 2003 - 22:01 #10
Eksperten har desuden både en Director og en Lingo kategori her på sitet...
Avatar billede sparkl Nybegynder
14. april 2003 - 22:15 #11
Hvis du ønsker at bruge Cult3D kan dette dog godt bruges til at lave en simpel 3D scene hvor man kan gå rundt med piletasterne.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
15. april 2003 - 00:12 #12
TurnTool kan også gøre det du gerne vil... (gratis)

http://www.turntool.dk