Avatar billede hyperme Nybegynder
09. april 2003 - 11:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan Kopier man????

Hvordan kopier man et 3Ds max billede over i et andet Bilede man er ved at lave i 3Ds max  FX. Hvis nu man har et rum man er ved at lave også har man et glas man har lavet i en anden mappe også vil man gerne ha det glas ind i rummet man også er ved at lave......................    hvordan Kopier man´så glasset over
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. april 2003 - 11:50 #1
Du bruger den der hedder merge du finder den i file -> merge    På den måde kan du merge et billede ind i et andet
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. april 2003 - 12:02 #2
Nu skrev jeg godt nok billede, det er 3dmax filer du skal merge med hinanden, og ikke almindelig billeder fil :)