Avatar billede sorthvid Nybegynder
07. april 2003 - 22:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Max'er søges

Hej,

Sorthvid søger en freelance 3D'er til net applikationer og visual effects.

Du kan:
Kombinere 3D max med director eller turntool.
Lave diverse realistiske effekter til TV og medie produktioner.

Vi kan:
Give dig spændende opgaver.
Give dig 200,- i timen (Måske mere, men afhænger af resultaterne)

Vi forventer:
At du har TIDEN til opgaverne.
At du bor i eller tæt på københavn.
At du ikke er bange for at kaste dig ud i noget nyt.
At du kan levere hvad du lover.
At 3D maxer af hele hjertet.

Skriv lidt om dig selv til dennis@sorthvid.com.
Det er et must at jeg ser nogle eksembler på især interaktivt 3D i director eller turntool.
Lad venligst være med at sende noget med i en mail, men giv mig et link istedet.

mvh
Dennis schnell
sorthvid
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. april 2003 - 22:11 #1
Prøv evt at kontakte sparkl her fra eksperten. Han er haj til sådan nogle ting. Du kan finde en mail på hans side til ham. http://www.effects.dk/

Et forsøg værd ihvertfal :)
Avatar billede sorthvid Nybegynder
25. april 2003 - 10:51 #2
Jeg takker for alle mailsne og vi fandt vores mand.