Avatar billede zarthax Nybegynder
30. marts 2003 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktikel muligheder på E. ???

Længe har jeg sudset over hvad der kunne gøre E noget mere "spændende" at besøge.
Endelig har jeg fundet det :)
Det sker meget ofte at der kommer en eller anden ny ver. af et eller andet program, eller en eller anden ny hardware på markedet.
Dette kunne der rent faktisk skrives en artikel om her på E. Hvor målgruppen for disse emner, jo allerede befinder sig.
En artikelskriver på E. Er en person på Eksperten, der har været her i længere tid, og som forstår sig på emnet. En artikelskriver bliver valgt af de brugerne på E. i stil med CO-admins.
Artikel delen, kan evt. laves så den kan tildeles karakter, som alle brugere på E. kan give. Alt dette kan bruges af udviklerne programmerne og hardwaren.

Lyder det helt hen i vejret eller ???

/mandator/
Avatar billede fangel Nybegynder
30. marts 2003 - 10:54 #1
nej, men kunne også kombinere det med at der er en 10-20 forskellige spm som bliver spurgt IGEN og IGEN (her taler jeg især om "hvordan åbner jeg et browservindue uden statusbar og lignene" spm)...

så det kunne blive en ganske god ide, man skal nok lige få gennemtænkt den på alle måder, men det kunne blive godt...

(dog tror jeg ikke IDG bliver så glade, da de jo har pcworld.dk og computerworld.dk som netop skriver om sådanne nyhedder)

Morten
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. marts 2003 - 10:58 #2
faktisk står det allerede under fremtiden på E:
http://www.eksperten.dk/fremtid.phtml
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. marts 2003 - 16:05 #3
Fedt at læse før jeg skriver.... sorry...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. marts 2003 - 18:36 #4
hehe :)