Avatar billede anders321 Nybegynder
28. marts 2003 - 22:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DIABLO 2!!!

Hey jeg er en gled bruger af Diablo 2
Jeg vil gerne have Diablo2 hackit og en udførlig brugsvejledning til. derefter vil jeg gerne have pindle og maphi bot. plzz help en desperat bruger af Diablo 2.
Hvis spørgsmålet ikke må være på eksperten jeg har opfattet at det er et "lovligt" spørgsmål, da det ikke er ulovligt, må i meget gerne sige det, for så finder jeg på noget andet. på forhånd tak for hjælpen til dem der vil prøve at hjælpe mig=)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. marts 2003 - 23:05 #1
Måske skulle du lukke det her, og flytte det til fri debat.*S*
Avatar billede pc_freak Nybegynder
28. marts 2003 - 23:23 #2
Fjern dette med det SAMME ellers bliver du meldt til admins fordi at hackit er ulovligt og dette ikke er et hacker forum så luk det her lort eller bliv nakket vælg selv, kan sku godt være jeg fortæller det alligevel, hvad skal vi sige du skal give mig for at jeg holder kæft ;-)

(Laver bare sjov hvis du lukker dette og spørger på blizzhackers.com sker der nok ikke noget!!!
Avatar billede anders321 Nybegynder
28. marts 2003 - 23:26 #3
sry, viste ikke det ikke var "lovligt" =(
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:56 #4
TÆnk dig om taber
Avatar billede gulerodden Nybegynder
31. maj 2008 - 21:02 #5
dealydoom tag det roligt, dette er et forum/ debat område hvor alle har lov til at være og alle skal have lov til at stille spørgsmål, anders 321 www.blizzhackers.com har en sektor med hackits og sådan prøv der:) ellers så på http://phrozenkeep.planetdiablo.gamespy.com
den er lavet til diablo:D der er både mods mm. og en masse venlige mennesker der hjælper( hvis de er mennesker)