Avatar billede starhand Nybegynder
27. marts 2003 - 17:26 Der er 1 kommentar

Max og database

I forbindelse med et arkitektur studieprojekt er jeg igang med at forsøge mig med følgende. Jeg har en asp-hjemmeside, hvor jeg kan indsamle få oplysninger, som folk taster ind f.eks. antal penge de vil betale for at bo et givet sted, antal kvm de ønsker etc. Disse oplysninger gemmes i en simpel access-database.
Nu vil jeg gerne have 3dmax til at hente disse data fra access og derefter lave en simpel data model. F.eks. at z-værdien på en klods vil variere i forhold til en kolonne i access.
Er der nogen der kender et link eller et script til max, de kan lignende??
Avatar billede i11uzion Nybegynder
27. marts 2003 - 20:18 #1
Held og lykke :)

Det lyder som en omfattende opgave, hvis den skal automatiseres...