Avatar billede soelle Nybegynder
26. marts 2003 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Objekt der kopiere sig langs path

Jeg har lavet et objekt som skal kopiere sig selv langs en path(spline) som jeg har lavet. Hvordan går man det?
Avatar billede soelle Nybegynder
26. marts 2003 - 13:43 #1
øhhhh... "gør man det" ... skulle der stå!
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. marts 2003 - 14:03 #2
Du skal bruge den der hedder spacing tool. Du finder den i toolbaren for oven, ved siden af der hvor der står  X Y Z XY    Den står nok til Array  men holder du kanppen nede får du 3 muligheder hvor den ene er  Spacing tool.

Jeg er ikke helt hjemme i den, men prøv at lege med den lidt, den virker sådan at du først markere dit objekt og derefter trykker patch og vælger din spline, der er så en masse muligheder i den drop down der er under spacing tool, hvad de forskellige er til ved jeg ikke. Men leg lidt med det, og der er jo altid F1 hvor der er en forklaing på spacing tool :)
Avatar billede soelle Nybegynder
26. marts 2003 - 14:14 #3
Det ligner det der skal til. Jeg prøver at rode med det.