Avatar billede dirtyhodza Nybegynder
25. marts 2003 - 13:40 Der er 8 kommentarer

e-handel

- hvem
- hvordan
- udvikling
- systemer
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2003 - 13:43 #1
hvad søger du? en virksomhed? en freelancer? bare info eller hvordan og hvorledes?
Avatar billede xtr0 Nybegynder
25. marts 2003 - 13:43 #2
Lidt information ville være godt :)
Avatar billede dirtyhodza Nybegynder
25. marts 2003 - 13:51 #3
Jeg søger om: en virksomhed?
              info?
- hvem
- hvordan
- udvikling
- systemer
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2003 - 14:06 #4
stadig ikke med? søger du en virksomhed der skal lave en opgave for dig? eller en du vil arbejde i? hvordan man starter en som skal beskæftige sig med e-handel???
Avatar billede dirtyhodza Nybegynder
25. marts 2003 - 14:18 #5
Det er en opg. jeg vil lave.hvordan man starter en som skal beskæftige sig med e-handel? og hvem? udviklingen inden for e-handel? og systemer?
jeg aner ikke hvad er e-handel, kun at det bruges at handle over internet, for virksomheder og forbruger. Så alt vil være hjælpsom.
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2003 - 15:26 #6
e-handel er handel over nettet jo - hvis du vil læse om det så prøv at søge på google (http://www.google.com/search?q=e-handel&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=). Det er et utroligt bredt emne og derfor svært at komme med svar til - og der er ekstremt mange parametre der kan spille ind, så det er umuligt at svare på uden at skrive hele opgaven for dig..

så søg lidt rundt omkring - google.com - startvirksomhed.dk etc
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2003 - 15:28 #7
startfirma.dk that is... ikke den anden
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:24 #8
lukketid?