Avatar billede ponyboye Nybegynder
23. marts 2003 - 03:09 Der er 5 kommentarer og
7 løsninger

Giv lige en vurdering

http://xixworld.com
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 03:22 #1
det er kedeligt design og farvemæssigt... det får ikke mig til at surfe videre på siden :/

du gør links fede ved hover og det gir altså et skub i menuen og andre steder på siden nogle gange.. det er ikke så fedt
Avatar billede klojs Nybegynder
23. marts 2003 - 03:24 #2
Der er stavefejl i den kursive tekst.

Den er lidt bleg, kunne godt bruge lidt mere farve.

De to lange link i Kunst & kultur hopper rundt når man fører musen hen over. Det synes jeg ikke er smart.

Ellers god ide, men den ligger nok for tæt op ad jubii som ide.
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. marts 2003 - 10:07 #3
Det sædvanlige kedelige iframe-look.
Eller som jeg ynder at kalde det: Endnu en iframe klon
Avatar billede mjl Nybegynder
23. marts 2003 - 10:09 #4
Set 100 gange før - sorry...
Avatar billede ffn Nybegynder
23. marts 2003 - 11:38 #5
manglende dynamik

formuleringsfejl: "Hurtig og nem tilmelding at dit website helt gratis. Bliv tilmelldt idag.

Køb et teskt link for kun 10kr. pr måned og kom på forsiden"

dømt til døden -sry!
Avatar billede timealert Nybegynder
23. marts 2003 - 12:46 #6
Det ligner desværre alt for meget en af de sider som kommer frem når man søger efter et eller andet og som bare en en link-side som ikke kan bruges til noget og derfor bare er i vejen. :(

Hvad skal siden bruges til? Det fremgår ikke særlig tydeligt. Så vidt jeg har forstået er det en slags linkside som dem jeg lige har beskrevet. Hvordan vil du tiltrække besøgende til din side?

------------------------------------------------------------------------------
I din topmenu skal du nok lade være med at gøre skriften fed når man pejer på den. Det hele gynger frem og tilbage. Brug istedet farveskif eller andet.

/timealert
Avatar billede shaqarat Nybegynder
23. marts 2003 - 13:57 #7
giver de andre ret.
hvad skal den drop down box bruges til med "and" og "or"
i opera forsvinder det sidste bogstav i top menuen, igen bruge farver til at skifte og ikke fed.
dit logo burde også være "home" så er der også et link mindre i topmenuen.
fint nok du har brugt et design der er set lidt mere end 100 gange før, men hvis man skal betale 10 kr om måneden skal man jo også have noget for det og holder stavefejl og et monotont design måske ikke rigtigt.
Avatar billede gizp Nybegynder
23. marts 2003 - 14:38 #8
1. Hvad med at bruge lidt css på søge formularen?
2. Kedelige farver
3. Det kursive passer ikke ind på siden
4. Dine link er irreterende (som alle andre siger)
5. XixWorld.com Behøver ikke at stå i højre side
6. Prøv med en baggrund!!
7. Jeg ville flytte tælleren op i samme højde som copyright!
(8. Udfuld <title></title>)

Det var så det dårlige!! Så lige lidt godt også
1. Nem og overskuelig side.
2. Er ikke "ond" ved øjnene

/gizp
Avatar billede mjl Nybegynder
22. april 2003 - 21:43 #9
G A B
Avatar billede mjl Nybegynder
04. maj 2003 - 10:57 #10
Host...
Avatar billede ponyboye Nybegynder
31. maj 2003 - 03:03 #11
takker for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2003 - 17:53 #12
så lidt :-)