Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:21 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Login

Jeg kunne godt tænke mig sådan at når jeg starter computeren, så logger den selv ind på min bruger! Og jeg øsnker ikke at den "velkomstside logon agtige ting" kommer når den logger ind!

Derfor har jeg så slået den fra, men så kommer der en login boks hver gang computeren startes, hvor jeg skal skrive password! Hvordan får man den til at acceptere at der kun er 1 bruger, og det er den den skal logge ind på!?
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:23 #1
Har du en adgangskode på?
Hvis du har så slet den / slå den fra
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:24 #2
Der er ingen adgangskode tilknyttet min bruger!
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:24 #3
Men jeg skal stadig trykker ok!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:27 #4
Okay!
Avatar billede hub Nybegynder
22. marts 2003 - 19:27 #5
start-kør-skriv control userpasswords2  fjern krydset fra brugere skal anvende etc. I den box der derefter fremkommer (tryk anvend) kan du skrive default user+password
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:28 #6
Har vist fundet ud af det nu!
Gå ind i brugerkonti > Startside > Skift måden, hvorpå brugere logger på ! Så kan du ændre i noget der prøv det!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:29 #7
Har vist fundet ud af det nu!
Gå ind i brugerkonti > Startside > Skift måden, hvorpå brugere logger på ! Så kan du ændre i noget der prøv det!
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:30 #8
>hub, kommandoen eksisterer ikke!
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:31 #9
>bartzzeh, hvad mener du?
Avatar billede hub Nybegynder
22. marts 2003 - 19:33 #10
Det kan ikke være rigtigt, prøv at copy/paste min kommando--virker på alle andre XP'ere jeg har været i nærheden af, både med og uden Servicepack
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:33 #11
hub kommando
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:34 #12
Dooh, havde glemt control ;)
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:35 #13
mente sq nok! :)
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 19:36 #14
Ka først lige teste det om 15 min, er lige ved at downloade! Men vender tilbage der så...!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
22. marts 2003 - 19:38 #15
Smutter nu! Skal spise så jeg kan ikke teste det før imorgen kommer nemlig ikke på senere! Hygge
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 19:56 #16
hent windows´s power tool som hedder tweak UI der kan du vælge sutologin, du finder det på microsofts side.

#Superuser
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 20:24 #17
Den kommando virkede! Så nu er problemet løst!

Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede hub Nybegynder
22. marts 2003 - 20:25 #18
Tak :-)
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
22. marts 2003 - 20:26 #19
Med hensyn til det der tweak UI, så findes det da kun til Win98?
Avatar billede superuser Nybegynder
22. marts 2003 - 22:28 #20
nope det findet også till xp.. og mange fler, powercalculator, taskswitcher, deskmanager mf.