Avatar billede sprenger Nybegynder
18. marts 2003 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med at aktivere indhold på CD i AXIS CD-tårn

Jeg er på et domain med NT4 server og WIN2K WKS.
Efter jeg har installeret SP3 til WIN2K WKS, kan jeg stadig se CD-tårnet på mit netværk, og CD'erne. Når man ved hjælp af stifinder klikker på en af CD'erne kommer indholdet frem, men stifinder fryser herefter. Der er kun en måde at komme ud af dette på, CTRL ALT DEL. Dette var ikke et problem med SP2.
Er der nogen som har opserveret noget lignende??
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 10:36 #1
prøv evt. at tjække om dit cd-rom drev i hardware, om den har et flueben i afbryd forbindelsen det kunne være det.
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 10:36 #2
du kunne da også lige tjække microsoft om der er nogle løsninger der.
Avatar billede sprenger Nybegynder
29. april 2003 - 14:18 #3
Tak for svaret, men desværre er det ikke løsningen, idet WKS godt kan se dens indbyggede CD-DREV. Hos microsoft er der heller ikke hjælp at hente, da der ikke står noget om særlige problemer med CD-tårn shares som der ikke er adgang til efter SP3 til W2K er installeret.
Ellers mange tak for din interesse.
Avatar billede chillimann Nybegynder
30. april 2003 - 08:50 #4
øhh du behøvede ikke at give mig points jeg har kun givet en kommentar.
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. april 2003 - 08:52 #5
Du kunne jo prøve at kontakte axis og høre om der er noget at gøre...
Avatar billede sprenger Nybegynder
30. april 2003 - 16:42 #6
Har idag fået løsningen fra en kollega, CD-tårnets bios skal fornyes, og det løser problemet. Ingen årsag chillimann, det smuttede.
Tak til jer begge for interessen!