Avatar billede md_craig Nybegynder
17. marts 2003 - 11:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Toturials, og hide objekt...

Jeg har ellers været ret god til 3D studio max en gang, men da her den anden dag da jeg begynte lidt igen, så må jeg sQ indrømme at jeg ikke kunne huske ret meget af det...

lige nu skal jeg have gemt nogle objekter, og jeg kan bare ikke huske hvordan... nogen der kan hjælpe med det ???

desuden vil jeg også gerne have nogle toturials til. ved godt der er nogle i 3D studio max selv, men aligevel...

der er tale om 3D studio max 5
Avatar billede morten_leth Nybegynder
17. marts 2003 - 11:44 #1
er lige med på en lytter hvis det ikke gør noget..
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. marts 2003 - 12:06 #2
Du gemmer et objekt ved at markere objektet og gå op i file -> export selected.

Der er jo altid www.3dmaxer.dk  Vil du have flere danske tutorials så prøv at kigge under deres links, mange af brugerne derinde har lavet tutorials til 3dsmax som ligger på deres hjemmeside.

www.3dbuzz.com De har en utrolig stor samling af tutorials.
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. marts 2003 - 12:28 #3
Svar: michael-k

""Du gemmer et objekt ved at markere objektet og gå op i file -> export selected.""

Nej nej nej...
Jeg vil ikke gemme det som Save it, jeg vil gemme det som Hide it, altså at skjule det...
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. marts 2003 - 12:29 #4
ahh okay så højre klik på objektet der har du mulighed for at gemme det :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. marts 2003 - 12:44 #5
altså ved hjælp af hide selected, hide unselected og unhide all  og hvad de nu hedder :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. marts 2003 - 12:53 #6
nå ja... dohh... tak for det... det er pænt svært lige at tage sig sammen til at komme rigtigt igang med det igen...

men ikke nok med det, så er vi hoppet fra 3.1 til 5... det gør det ikke næmere... men er den egentlig ikke tungere ??? for jeg har overvejet at bibeholde brugen af den gamle, men jeg ved ikke rigtigt...
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. marts 2003 - 12:55 #7
ved det desværre ikke har kun 4.0 og den er jeg ganske tilfreds med så ingen grund til opgradering syntes jeg. Måske også et spørgsmål om $ ;)