Avatar billede mmmtm Nybegynder
14. marts 2003 - 19:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linjeskift i view column

Kan jeg i en kolonne i et (klient)view få et multivaluefield vist med en værdi pr. linje ?
(svarende til et webview med flg. kolonneværdi: "<td>+@implode(multivaluefield;"<br>")+"</td>") ???
Avatar billede noteshotline Nybegynder
15. marts 2003 - 09:50 #1
Ja - Du kan sætte skilletegnet til at være linieskift og så kan du lade en view række fylde op til f.eks. 9 linier men skrympe til det nødvendige antal linier.
/Hans Holt
Avatar billede mmmtm Nybegynder
15. marts 2003 - 11:39 #2
Ja - det troede jeg også at jeg kunne. Men det virkede ikke.
Nu har jeg lavet et nyt felt med samme værdier - og her virker det, selvom det eneste der er til forskel er feltnavnet.
Besynderligt!.
Men jeg skulle lige være sikker på at jeg gjorde det rigtige, så du får dine point.
Avatar billede noteshotline Nybegynder
16. marts 2003 - 09:00 #3
Der er nogen af egenskaberne med tegnet som skiller tekstlister, som kun kan vælges for simple felttyper - det er normalt nødvendigt at løse dem som dem beskriver.

Min fornemmelse er at programmørerne har lavet hvad de synes var nemmest og ladet os andre om at klare det der er mere besværligt.

/Hans Holt