Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
13. marts 2003 - 23:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er det nødvendigt at tilmelde sin side til diverse søgemaskiner?

Nu har jeg fået min hjemmeside registreret af google, og den har fået en forbavsende god placering hurtigt ;-) Jeg vil bare høre om maskiner som f.eks. altavista, hotbot, lycoos, jubii, ofir osv også selv finder min side, eller om man er tvunget til at tilføje den hvert enkelt sted???
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. marts 2003 - 23:26 #1
jubii finder ingen ting, der skal du registrere. Men nogle gange bliver man godt nok registreret i nogle underlige kategorier. Har haft 5 besøg der fra de sidste 4-5 måneder, så giver ikke en meter for jubii :)
Avatar billede schaefner Juniormester
13. marts 2003 - 23:28 #2
Jeg har nu heller ikke meget til overs for jubii. jeg tilmeldte min side med: titel: Disneyzone.dk og med en beskrivelse ala "Har du interesse for disney... bla bla".

Da den blev oprettet så det sådan her ud:

Titel: Jesper Sørensen
Beskrivelse: Disneyzone
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. marts 2003 - 23:29 #3
hehe du er heldig min sidde ligger under Hjemmesider - k    og ingen beskrivelse :(
Avatar billede schaefner Juniormester
13. marts 2003 - 23:31 #4
Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
13. marts 2003 - 23:34 #5
Øh, nej okay min begejstring for jubii har også altid været begrænset, men hvad med de store som altavista og lycoos???? (Jeg gider ikke betale de der 3000 kr til ham der jubii idioten når det tager ham to år at smide et link op!!!!)
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. marts 2003 - 23:36 #6
gav nu ikke noget, og tog kun 1-2 måneder ;)

er ikke sikker med de andre har kun erafringer med jubii og google :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. marts 2003 - 08:51 #7
Det er nødvendigt at tilmelde til nogle af dem, og det er nødvendigt at tilmelde undersider også til en del af dem.

Altaviste og alltheweb skal du bl.a. tilmelde undersider også (www.mitsite.dk/minside.htm, www.mitsite.dk/min2side.htm osv osv) du bør ikke tilmelde mere end 5 ad gangen og lad der gerne gå nogle dage (gerne et par uger) mellem tilmeldingerne.

Hvis google har fundet dig bør du ikke gentilmelde her til , men ODP på www.dmoz.com er en god maskine at tilmelde til. Den giver ingen trafik, men har betydning for din placering i bl.a. google.