Avatar billede cool-it Nybegynder
12. marts 2003 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTTP Error 500-13 - Server too busy

Hejsa, hvad gør jeg med nedenstående, er det noget med at der kun er plads til max. 10 besøgende i min shop ??

HTTP Error 500-13 - Server too busy
Internet Information Services
Technical Information (for support personnel)
Background:
The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.

Ruben
Avatar billede coyx Nybegynder
12. marts 2003 - 09:11 #1
Brug en hammer
Avatar billede bat1234 Juniormester
12. marts 2003 - 09:12 #2
det kan være mange ting - men det mest sandsynlige er at der midlertidigt ikke lige er båndbredde nok et eller andet sted, eller at serveren er midlertidigt nede.
Avatar billede cool-it Nybegynder
12. marts 2003 - 09:35 #3
Jeg har lige talt med dem der hoster for mig, og jo der var noget om snakken med de 10 samtidige brugere. "The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity" .. er åbenbart noget de styrer. Men de vil ikke sætte antallet op ( af sikkerhedsmæssige årsager ?) så løsningen er at jeg skal opgraderes til noget SQL, siger de  !!

hmmm
Avatar billede bat1234 Juniormester
12. marts 2003 - 09:46 #4
nå ok - alternativt kunne du overveje at skifte webhoteludbyder til nogen der ikke er så fedtede med båndbredden :)
Avatar billede cool-it Nybegynder
14. marts 2003 - 07:56 #5
hmm