Avatar billede mb2000 Novice
12. marts 2003 - 07:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk svar på email i Mac OsX

Jeg bruger Mac 's eget email program det der følger med i OsX
hvordan få jeg det til at lave en auto response når jeg er i møde m.m.
Avatar billede kane Juniormester
12. marts 2003 - 08:16 #1
du kunne også slappe lidt af, der sker nok ikke meget ved at dem der nu mailer til dig, først får svar efter den halve time du sidder i møde.

du har med garanti også autoresponse på din sms ikk................HHHHAHAH
Avatar billede mb2000 Novice
12. marts 2003 - 08:18 #2
nææææææææ jeg tror at sms nok er til folk som er lidt smarte fra morgenstunden ala kane
det er faktisk et spørgsmål sååå p..............
Avatar billede kane Juniormester
12. marts 2003 - 08:23 #3
HEHHE
Avatar billede styxx Nybegynder
12. marts 2003 - 08:32 #4
Gå ind i indstillinger.
Under indstillinger er der et punkt der hedder Rules/Regler. Opret en ny regel og kig lidt på de muligheder der er der, bla. svar/reply.....Jeg er på vej på arbejde, så du må lige selv.......