Avatar billede mb2000 Novice
06. marts 2003 - 22:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iSync med Sonyericsson P800

Er der nogle der har erfaring med disse 2 sammen
og hvor finder jeg de nødvendige programmer
- iSync det har jeg
Avatar billede egonspock Seniormester
08. marts 2003 - 00:43 #1
Du skal nok have en bluetooth adapter til din Mac og den skal køre en eller anden MacOSX 10.2, men ellers skulle det være nok. Det technology preview, der findes på http://www.apple.com/dk/bluetooth/ er vist kun til OS 10.1. Det findes f. eks. ikke på http://www.apple.com/bluetooth/
Jeg skal skynde mig at tilføje at jeg ikke kan hjælpe med erfaring, da jeg (endnu) ikke har en bluetooth telefon.
Avatar billede mb2000 Novice
08. marts 2003 - 08:13 #2
Det er egenligt ikke Bluetooth der er problemet men Sync mellem kalender, email ovs.
Bluetooth kommer i anden række og bruges så vidt jeg  ved mest til data mellem telefon og
bærbar så som internet og email, når man er på farten.

Mit problem er hjemme Mac´en og selve Dock stationen
Avatar billede egonspock Seniormester
08. marts 2003 - 11:54 #3
Så kan jeg da nævne mine erfaringer med iSync, at jeg var en smule skuffet, da jeg fandt ud af at det kun drejer sig om: Synkronisere adresse-, kalender- og huskelisteoplysninger trådløst på din Bluetooth-mobiltelefon og Bluetooth Mac OS-computer(e)
Til gengæld fungerer det udemærket i mit setup med at have tingene liggende på .mac og så synkronisere data med dem. Bemærk også at det er kun den 'rigtige' adressebog og iCal der kan synkroniseres.
Avatar billede mb2000 Novice
09. maj 2003 - 22:09 #4
software er ikke lavet som salgschefen lovede mig - lækkert så med alle de reklamer af telefonen her på siderne