Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
05. marts 2003 - 22:32 Der er 8 kommentarer

kan man tjekke sine hits?

Findes der en side hvor man bare taster sin URL ind, og får at vide hvor mange hits den pågældende side har haft?
Avatar billede werd Nybegynder
05. marts 2003 - 22:33 #1
hvordan havde du tænkt dig det skulle fungere?

Det kan jeg sige med 100% sikkerhed... det er der ikke!
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2003 - 22:34 #2
Det kan du se i din web statestik, som de fleste ISP'er tilbyder til deres webhoteller.
Hvis du selv hoster skal din webserver logge og så kan du finde oplysningerne i logfilen
Avatar billede werd Nybegynder
05. marts 2003 - 22:35 #3
er det en besøgstæller du vil have fat i?
Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
05. marts 2003 - 22:38 #4
ja, men det er bare lidt for sent med en counter. Vi nåede desværre ikke og indsætte en på siden, så jeg tænkt om man kunne få sine hits at vide med tilbagevirkende kraft???
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2003 - 22:39 #5
Kun hvis der eksistere en logifl på serveren
Avatar billede werd Nybegynder
05. marts 2003 - 22:41 #6
hvor ligger din side? på din egen server eller på et webhotel?
Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
05. marts 2003 - 22:46 #7
på et webhotel: www.servermarket.dk
Avatar billede werd Nybegynder
31. marts 2003 - 17:20 #8
du må jo prøve at henvende dig til dem og spørge om de logger noget! Ellers er der ikke noget at gøre..

lukketid?