Avatar billede aab_rules Nybegynder
04. marts 2003 - 21:30 Der er 4 kommentarer

login - kan nogen fortælle mig?

Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde en grundig guide til at lave et login?
Eller kan nogen fortælle mig hvor jeg kan finde et der er lavet med en gennemgang af, hvordan man sætter det ind i frontpage?

Hvis nogen kender nogle hæfter eller bøger fra f.eks. IDG vil det være nr. 1.

Det er lige meget hvad det er lavet i, bare der er gode instruktioner!

Ja........jeg er fuldstændig n00b ang. hjemmesider!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. marts 2003 - 21:32 #1
Det kræver asp eller php hvis det skal have bare et minimum af sikkerhed
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2003 - 20:29 #2
Det login skal laves server-side ikke client-side (JavaScript).

D.v.s. Du skal over i et server-side script-sprog:
  PHP
  ASP/ASP.NET
  JSP/servlet
  CGI-script
  etc.

Hvis du kigger over i nogle af de kategorier for de sprog, så vil du finde
masser af eksmepler på den slags.

Men grundliggende er det ikke et database problem.
Avatar billede doeboy Nybegynder
08. april 2003 - 12:57 #3
check denne her simpel  tutorial ud    laver et login system i asp med en database
http://www.tutorial.trier-design.dk/asplogin.asp
Avatar billede moejensen Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:50 #4
lukketid