Avatar billede cleanshizzle Nybegynder
02. marts 2003 - 23:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der alternativer til Chart?

Findes der alternativer til Chart. Der vel og mærke virker ligeså godt.
(Må meget gerne være gratis eller hvertfald billigere end Chart.dk)
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2003 - 23:29 #1
Hvad med Peak fra www.peak.dk
Avatar billede viciodk Praktikant
02. marts 2003 - 23:30 #2
Hvad med Nope fra www.nope.dk?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2003 - 23:30 #3
Ellers prøv at søg på "Free counter" på google, derer flere hundrede
Avatar billede schaefner Juniormester
02. marts 2003 - 23:31 #4
Avatar billede viciodk Praktikant
02. marts 2003 - 23:32 #5
Btw. hvad er det fedt i at have en besøgstæller på sin hjemmeside. For mig at se er det bare et tegn på "se hvad mange besøgende jeg har; er jeg ikke bare dygtig?". Desuden passer de færreste counters ind i hjemmesidens design og kan ofte være med til direkte ødelægge stilen på siden. Men I andre må jo mene hvad I vil, dette var bare min personlige holdning til counters...
Avatar billede viciodk Praktikant
02. marts 2003 - 23:33 #6
Stavefejl er helt gratis...
Avatar billede cpufan Juniormester
03. marts 2003 - 12:42 #7
:o)