Avatar billede sascha Nybegynder
02. marts 2003 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skal ZA slåes fra ?

Har et netværk. Com1 har tilsluttet printer og bruger ZApro.Når jeg vil udskrive fra com2 gennem com1 skal jeg deaktivere ZA. Er der ikke en måde at indstille ZA på så dette undgåes ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. marts 2003 - 13:06 #1
Lær Za netværksprinteren at kende. Det er en indstilling. Ved ikke lige hvor da jeg ikke kører med Za, men du kan helt sikkert gøre det. Første gang du bruger printeren burden den komme op og spørge dig om det er ok
Avatar billede sascha Nybegynder
02. marts 2003 - 16:53 #2
Fandt selv ud af indstillingen.Skulle skrive ip-adr. i trusted zone. Du var ikke helt rigtig men du inspirede, så du får point ;-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. marts 2003 - 20:10 #3
Takker for det. Godt du fandt stedet *S*