Avatar billede lars88 Nybegynder
27. februar 2003 - 19:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Praktik

Jeg er en "dreng" på 15 år der søger et praktik sted..
jeg skal uddanne mig som Datamatiker, har læst 1 af Wrox' bøger: asp 2.0 og er igang med deres asp 3.0..
Jeg koder selv meget i asp, og kunne derfor godt tænke mig at finde en praktik plads i området: kalundborg, holbæk, roskilde eller københavn. Praktik pladsen skal lave hjemmesider i asp og/eller andet script sprog.
Det er i uge 21. vær sød at komme med nogle adresser og telefonnumre

på forhånd tak
Lars Læsøe Jensen
Avatar billede alrua Nybegynder
27. februar 2003 - 20:01 #1
hvorfor "dreng"? ;)
og hvorfor asp? :( brug da php, ikke sådan noget microjunk ;)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
27. februar 2003 - 20:25 #2
endelig en med smag :-) asp 4ever. ej nok med det pjat.

søg evt. ved coca cola´s reklame afdeling der sidder mange flinke mennesker, som garanteret godt kunne bruge en hjælpen hånd i den uge :-)
Avatar billede lars88 Nybegynder
27. februar 2003 - 21:04 #3
tekniskdesigner <- Kender du nogen der arbejder der? evt tlf nummer?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
27. februar 2003 - 21:08 #4
Hej.

Min kusine arbejder der kan godt lige se om jeg kan få fat i hende i morgen skriv mig evt. en mail så jeg kan få fat i dig. info@thomasnet.dk

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede locturian Nybegynder
27. februar 2003 - 21:11 #5
Hej tekniskedesigner :) - Din søster arbejder der? - Du kan måske trække i lidt tråde? :) - Ville være fedt med et job i cocacolas reklameafdeling :) :)
Avatar billede lars88 Nybegynder
27. februar 2003 - 21:11 #6
Skriver til dig imorgen ved halv 4 tiden, passer det dig godt? hvor ligger reklameafdelingen henne? jeg er ihvertfald meget interesseret!
mvh
Lars