Avatar billede stormshadow Nybegynder
25. februar 2003 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

f-prot

jeg kan ikke få min f-prot til at virke har prøvet alt der stod i manualen jeg fik plz help :)
Avatar billede stormshadow Nybegynder
25. februar 2003 - 16:41 #1
glem det her spm jeg har ntfs så men hd kan ikke køre det :(
Avatar billede fromsej Praktikant
25. februar 2003 - 16:52 #2
stormshadow , vil du ikke gerne være venlig at blive i dit oprindelige spørgsmål ? *S*
Det eneste du får ud af at åbne flere spørgsmål om det samme emne , er at du får delsvar i alle spørgsmål , hvilket kun er med til at forvirre dig endnu mere. ;)
Så tilbage til det spørgsmål om virus , så skal vi nok hjælpe dig.
Det her er ikke et surt opstød , kun en venlig henstilling.
Avatar billede summer Mester
25. februar 2003 - 18:49 #3
Så kan du ikke køre F-PROT.
stormshadow, skriv en kommentar og læg der ind som svar, så kan du så acceptere dette svar og du får dine point igen.

Du opretter for mange spm. om samme emne og acc. alt for hurtigt et svar - resultat: dine point bliver hurtigt opbrugt.
Avatar billede summer Mester
25. februar 2003 - 22:51 #4
stormshadow, luk dette spm. Skriv f.eks. Luk og husk at taste SVAR, så kan du så acceptere dette svar og du får dine point igen, og spm er lukket.

Se også http://www.eksperten.dk/spm/321808
Avatar billede stormshadow Nybegynder
26. februar 2003 - 01:35 #5
ejej