Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
23. februar 2003 - 19:57 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Et nemt program til hjemmesider.

Jeg har brug for et godt og meget brugervenligt program til at lave hjemmesider med. Det er et plus hvis det er på dansk, men det er ikke et krav. Jeg har brugt frontpage en enkelt gang og synes også at det er ok, men det er ikke med i min Office XP! Er der nogle gode, nemme programmer?
Avatar billede mal_t Nybegynder
23. februar 2003 - 19:58 #1
Du kan bruge Publisher, det er for nybegyndere!
Hvis du er lidt mre øvet er der dreamweaver! Du kan downloade trial på www.macromedia.com

/MaL_T
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
23. februar 2003 - 20:00 #2
Findes publisher el. dreamweaver på dansk?
Avatar billede syvon Nybegynder
23. februar 2003 - 20:01 #3
eller stone's webwriter som er gratis.

kan hentes på http://www.stoneware.dk/
Avatar billede askhoej Praktikant
23. februar 2003 - 20:01 #4
Du kan downloade Stone's WebWriter gratis og den er på dansk.

http://www.webwriter.dk/

/askhoej
Avatar billede mal_t Nybegynder
23. februar 2003 - 20:02 #5
syvon & syvon - det er svært og forstå det program hvis man er nybegynder
dorthebrylle - nej, det findes ikke på dansk
^
/MaL_T
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 20:04 #6
TSW WebCoder 3 (www.tsw.dk)
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
23. februar 2003 - 20:05 #7
Hmm.. hvis webwriter ikke er nemt, er der så noget andet der er nemt og på dansk? Findes der guides til nogle af programmerne?
Avatar billede mal_t Nybegynder
23. februar 2003 - 20:06 #8
dorthebrylle - Du kan jo få guides til Dreamweaver på dansk?
Jeg kan lave research og finde danske hjælpesider på nettet, hvis du vil ha det?
Så skal jeg dog også ha points!
/MaL_T
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
23. februar 2003 - 20:08 #9
Mal_t: ok det må du meget gerne, hvor mange points vil du have?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2003 - 20:30 #10
mal_t> der er 30 point på spørgsmålet...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 20:51 #11
Nu ved jeg ikke hvilken styresystem du bruger, men i flere af windows-versionerne findes der en mindre version af frontpage, som er lige til at gå til.

Se under start -> tilbehør
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
23. februar 2003 - 21:05 #12
jakobclausen: Jeg har Windows XP og office XP men ikke noget frontpage.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:11 #13
Nej xp har desværre ikke frontpage indlejret.

Tjekke dette link, her finder du en række af vørktøjer til webproduktion:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=htmltools&SubKat=redigering

Læs beskrivelsen og se om der er noget du kan bruge
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:14 #14
Avatar billede janeamil Nybegynder
03. marts 2003 - 22:09 #15
Stones web writer lærte jeg kode html med og læste på html.dk
Avatar billede snax Nybegynder
11. april 2003 - 15:58 #16
Hvis du skal bruge et brugervenligt dansk program til at lave hjemmesider med, så prøv Dreamtoolz Homepage Creator.

http://dreamtoolz.com/dk/

Programmet kan downloades i en fuld trialversion. Programmet kan prøves 5 gange inden det skal registeres. Derefter skal man betale for det. (Koster 349 kr.)
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:38 #17
DER ER INGEN DER HAR LØST MIN OPGAVE, SÅ JEG TRÆKKER POINTENE TILBAGE!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2003 - 20:28 #18
Med alle de forslag du har fået burde du dele point ud. Alt andet er komplaet latterligt
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
21. juli 2003 - 10:07 #19
john stigers>> nej, for jeg har ikke fået svar på noget som jeg kunne bruge og har stadig ikke noget godt program!!
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:13 #20
dorthebrylle >> ikke særlig pænt gjort :o( Mange har forsøgt at hjælpe dig, og har endda kommet med links til mange go'e programmer.
Du kunne godt gi' lidt point for ulejligheden...
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
21. juli 2003 - 17:02 #21
Jeg har sat en opgave op og med en "belønning" på 30 point, da ingen har løst opgaven kan jeg ikke give nogle point, desværre!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 20:09 #22
Du spørger: Er der nogle gode, nemme programmer?
Dette er en smagssag hvor der ikke er et endegyldigt svar. Altså burde du have givet point.
Avatar billede mal_t Nybegynder
27. juli 2003 - 10:56 #23
Jeg vil nu også lige lægge en hilsen til rare mester dortheprylle.
Det er synd du er her på E. Det er useriøs og  dum opførsel du viser her.
Jeg vil i fremtiden se meget skeptisk på hvad du foretager dig.

/MaL_T