Avatar billede france Novice
21. februar 2003 - 21:54 Der er 2 løsninger

3D animation til Flash-fil

Hej.
Kan man eksportere sin animation som er lavet i 3D Studio Max til en .fla fil ? - Altså lave den til en flash animation som kan lægges ud på nettet ?

Hvis ja... hvordan / eller hvad har jeg brug for ?
Avatar billede digitalsoul Nybegynder
21. februar 2003 - 22:27 #1
Jeg ved at det kan lade sig gøre via pluginet "Swift 3d". Ved dog ikke om der er et freeware produkt.
Swift3d: http://www.erain.com/

Af andre ting kan der også nævnes Vecta3D, hvilket også skulle exportere til flash.

Vecta 3d: http://www.vecta3d.com/

Hvis det er til shockwave du vil exportere, findes der vist et freeware plugin på macromedias side.
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
02. april 2003 - 15:31 #2
Du kan lave din animation som X-antal billeder -> derefter importere det første billede i Flash, hvor du bliver spurgt om billedet er del af en sekvens...sig JA og så ligger din animation inde i flash.

Mvh

Ral