Avatar billede hgaard Nybegynder
18. februar 2003 - 10:44 Der er 5 kommentarer

RH 8.0

Hejsa
Ja jeg er så lige gået i gang med Linux, og er stødt ind i problemer med at finde mit modem.
Er der nogen der step for step kan fortælle hvordan det skal gøres.
Jeg har ikke nogen anelse om hvilket modem det er, men findes der i Linux ikke en slags generic driver eller hvad ?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. februar 2003 - 12:23 #1
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. februar 2003 - 12:24 #2
derefter installerer du programmet kppp (det ligger på din redhat cd, hvis det ikke allerede er installeret)
Avatar billede hgaard Nybegynder
18. februar 2003 - 12:38 #3
Men det er ikke et USB modem jeg har,men et inetrnal something
Avatar billede langbein Nybegynder
18. februar 2003 - 15:08 #4
Red Hat 8.0 har en grafisk "tilkoplingsgreie" som likner på den som finnes i windows.
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-8.0-Manual/getting-started-guide/ch-ppp.html
Avatar billede hgaard Nybegynder
18. februar 2003 - 17:18 #5
Den har jeg prøvet, men det er ligesom om der ikke rigtig sker noget når jeg prøver at koble op, det lader til at den "hænger"