Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 11:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kun en tabel til flere elementer, og hvis ingener nogen, så i

<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
  <td width="599" valign="top">
  <p class="Head">Noter</p>
  </td>
</tr>
</table>
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" style="border:1px solid black; margin-left:15px; border-collapse:collapse;mso-padding-alt:0cm"><tr><td>
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" bgcolor="#e6e6e6" width="580">
<xsl:for-each select="NOTES">
<xsl:if test="(NOTE_CONFIDENTIAL='0')">
<tr>
  <td width="599" valign="top">
  <div class="height"><br></br></div>
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_DATE"/> - <xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_FIRST_NAME"/><xsl:text> </xsl:text><xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_SURNAME"/></p>
  </td>
</tr>
<tr>
  <td width="96" valign="top">
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_TEXT"/></p>
  </td>
</tr>
</xsl:if>
</xsl:for-each>
</table>
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 11:16 #1
Ups - blev ikke færdig...

Jeg vil gerne udskrive 1 eller flere confidential notes i én grå tabel, og hvis der ikke er nogle confidential notes, skal der ikke være nogen grå tabel.

Det eksempel jeg har givet med giver mig en tom grå tabel, når der ikke er nogle confidential notes og virker fint, hvis der 1 eller flere confidential notes.

Jeg har prøvet forskelligt med choose og for-each, men det giver mig hhv. ingenting eller en masse tabeller inden i hinanden.
Avatar billede atoft Nybegynder
17. februar 2003 - 14:40 #2
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
  <td width="599" valign="top">
  <p class="Head">Noter</p>
  </td>
</tr>
</table>

<xsl:if test = "NOTES/NOTE_CONFIDENTIAL">

<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" style="border:1px solid black; margin-left:15px; border-collapse:collapse;mso-padding-alt:0cm"><tr><td>
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" bgcolor="#e6e6e6" width="580">
<xsl:for-each select="NOTES">
<xsl:if test="(NOTE_CONFIDENTIAL='0')">
<tr>
  <td width="599" valign="top">
  <div class="height"><br></br></div>
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_DATE"/> - <xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_FIRST_NAME"/><xsl:text> </xsl:text><xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_SURNAME"/></p>
  </td>
</tr>
<tr>
  <td width="96" valign="top">
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_TEXT"/></p>
  </td>
</tr>
</xsl:if>
</xsl:for-each>

</xsl:if>

</table>
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 14:55 #3
Det virker ikke. Jeg får ingen grå tabel, hverken når der er eller ikke er confidential notes.

Andre forslag?
Avatar billede atoft Nybegynder
17. februar 2003 - 14:58 #4
Har du noget xml jeg kan se?
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 15:01 #5
<NOTES>
<NOTE_CREATED_BY_FIRST_NAME>n</NOTE_CREATED_BY_FIRST_NAME>
<NOTE_CREATED_BY_SURNAME>a</NOTE_CREATED_BY_SURNAME>
<NOTE_DATE>10-02-2003 13:06:35</NOTE_DATE>
<NOTE_CONFIDENTIAL>0</NOTE_CONFIDENTIAL>
<NOTE_TEXT>text text text</NOTE_TEXT>
</NOTES>
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 15:03 #6
<NOTE_CONFIDENTIAL> er et flag, der bestemmer om det er public eller confidential notes. 1 er confidential.
Avatar billede atoft Nybegynder
17. februar 2003 - 15:13 #7
Jeg er ikke helt med du siger du vil udskrive noder hvor <NOTE_CONFIDENTIAL> = 1 men du vælger jo dem hvor den er lig med 0?

Det er kun nedenstående del du vil have udskrevet får det er confidantial nodes ikke? Eller misforstår jeg dig?

<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" style="border:1px solid black; margin-left:15px; border-collapse:collapse;mso-padding-alt:0cm"><tr><td>
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" bgcolor="#e6e6e6" width="580">
<xsl:for-each select="NOTES">
<xsl:if test="(NOTE_CONFIDENTIAL='0')">
<tr>
  <td width="599" valign="top">
  <div class="height"><br></br></div>
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_DATE"/> - <xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_FIRST_NAME"/><xsl:text> </xsl:text><xsl:value-of select="NOTE_CREATED_BY_SURNAME"/></p>
  </td>
</tr>
<tr>
  <td width="96" valign="top">
  <p class="text"><xsl:value-of select="NOTE_TEXT"/></p>
  </td>
</tr>
</xsl:if>
</xsl:for-each>
</table>
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 15:16 #8
Sorry - min fejl. Det er når <NOTE_CONFIDENTIAL>=0 jeg vil have skrevet dem ud.
Avatar billede ninkanina Nybegynder
17. februar 2003 - 15:24 #9
atoft -> Jeg prøvede lige igen og det virker nu. Hvis du lige svarer, får du points.
Avatar billede atoft Nybegynder
18. februar 2003 - 09:08 #10
Ok
Avatar billede ninkanina Nybegynder
18. februar 2003 - 12:47 #11
Tak for hjælpen :o)
Avatar billede atoft Nybegynder
18. februar 2003 - 12:49 #12
Du spørger bare en anden gang :-)