Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fotorealistisk scene.

Prøver herinde, så håber ikke der er for mange 3dmaxer.dk brugere her ;)  Da jeg er ved at lave et billede til konkurrencen og mangler lidt råd.

Jeg er ved at lave en scene ud fra et billede jeg har fundet. Problemet er bare at det gerne skulle se lidt fotorealistisk ud, ligesom det billede jeg kigger efter.
Det har selvfølgelig noget at gøre med hvordan man sætter lyset op men har det ikke også noget at gøre med når man render scenen måske noget kamera noget ?
Det skal lige siges det er en udendørsscene, og det er dag med høj solskin.
Har i lidt tip eller nogle fede links til hvordan man kan gøre sådan noget er det meget velkommen.

Kender godt den danske tut de har på 3dmaxer om udendørs belysning så den behøves i ikke finde frem :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 14:52 #1
skal måske lige siges at jeg kun har adgang til 3dsmax standart render, så ingen brazil, mentalray og hvad de nu hedder :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 23:21 #2
Det var ikke meget respons :)