Avatar billede jensb Nybegynder
13. februar 2003 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WAP og tegnet &

Jeg sidder lige og roder med at lave min første WAP-side, men bliver ved med at få en fejl, som jeg nu er kommet frem til åbenbart skyldes tegnet &

Kan man ikke skrive & på en WAP-side?

Kan man eventuelt Replace det med noget?

Er der andre tegn man også bør replace, da de heller ikke virker med WAP?
Avatar billede getalife Nybegynder
13. februar 2003 - 16:07 #1
Prøv med &
Avatar billede getalife Nybegynder
13. februar 2003 - 16:08 #2
Jeg har fundet en lille liste med alle sådan nogle fine tegn :)
http://www.blooberry.com/indexdot/html/tagpages/entities/charentity0-31.htm
Avatar billede getalife Nybegynder
13. februar 2003 - 16:12 #3
Så vidt jeg husker skal man også replace " > og <, men er ikke sikker. Det er noget tid siden jeg har rodet med WML.
Avatar billede jensb Nybegynder
13. februar 2003 - 16:16 #4
Jep det virkede med &#38;

Tak for hjælpen, og linket kan jeg også sagtens få brug for, så tak for det også.
Avatar billede getalife Nybegynder
13. februar 2003 - 16:18 #5
no problemo