Avatar billede tille Nybegynder
13. februar 2003 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad er der galt med denne html (header)

Hej

Jeg er ved at redesigne vores side, og er løbet ind i et problem jeg ikke kan løse

Jeg har stirret mig blind på koden, så nu trænger jeg til jeres friske øjne.

prøv at besøge denne adresse

http://www.olstykke-fodbold.dk/cgi-bin/ofcindhold.cgi?type=team1956

problemet ligger i headeren over det gamle billede. Rammen omkring slutter for tidligt.

Det er kun et problem i dette afsnit omkring gamle holdbilleder, ellers virker alt ok

kan i se hvad der er galt?

vh
Peter
Avatar billede tille Nybegynder
13. februar 2003 - 11:38 #1
den fandt jeg selv, beklager
Avatar billede pia_j Nybegynder
13. februar 2003 - 11:42 #2
Jeg er ikke sikker, men har det noget med den nr. 2 <TH> efter 1956?

<TH>
  <FONT size="2" color="yellow">::</FONT>  1956
<TH>
</TR>
Avatar billede pia_j Nybegynder
13. februar 2003 - 11:46 #3
Var det så den nr. 2 <TH>?
Avatar billede tille Nybegynder
13. februar 2003 - 11:52 #4
ja det var lige præcis den, utroligt jeg først fik øje på den da jeg havde lagt spørgsmålet op