Avatar billede npnet Nybegynder
11. februar 2003 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

I samme vindue

Hej gruppe
Jeg har et script som en bruger kan udfylde nogle felter i. Når brugeren trykker send kommer resultatet frem i en frames, det dur ikke da scriptet "overskriver" indholdet af den frame.

Er der en måde til at fortælle scriptet at det skal blive på den side hvor send commandoen er aktiveret fra ?

håber i forstår mig *S*
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. februar 2003 - 15:32 #1
det er næppe scriptet. Står der

<form .... target="framenavn">

?? - så er det dér du skal kigge :)
Avatar billede npnet Nybegynder
11. februar 2003 - 16:13 #2
Hej Erik
hvis det er i selve scriptet kan jeg ikke finde noget, men de informationer som scriptet sender til en bruger er formateret så ledes..
print "<html><head>\n";
        # print "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"50\;URL=$mainsite_url\">";
    print "<title>Din konto er oprettet</title>\n";
    print "<body background=image/bgtekst.jpg\n";
    print "></head>\n";
    print "<center>\n";
    print "<h1><FONT COLOR=000000> Konto oprettet! </FONT></h1>\n";
    print "</p><FONT SIZE=4 COLOR=000000>Dit
Bla bla bla...

På den side hvor en bruger indtaster sine oplysninger har jeg denne her.
<form action="/usersys/add.pl" method="post">

Er det på denne side den skal smide ind og hvordan ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. februar 2003 - 20:14 #3
Så kan jeg ikke forstå, at det ikke sker i samme ramme.
Der er vel ikke en <base target="..."> et eller andet sted?
Avatar billede npnet Nybegynder
11. februar 2003 - 20:22 #4
Hej og tak for din hjælp.

Der var en Base target og den er slettet, nu får jeg vist den side som jeg gerne ville have den, tak skal du have :)