Avatar billede humleloi Nybegynder
10. februar 2003 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til index..

Jeg ejer denne her side: home.no/projekt, jeg vil gerne have width til 820 og der skal laves en menu i højre side ligesom den som står i venstre side.. men jeg har forsøgt gang på gang at lave den, men siden går bare helt i kage.. Så vil gerne have hjælp til det, og der er mange point på højkant..
Avatar billede lars88 Nybegynder
10. februar 2003 - 14:13 #1
Du skal slette siden der indeholder frames og lave en ny, med header, footer, left, right, main.
Avatar billede syvon Nybegynder
10. februar 2003 - 14:18 #2
det ville hjælpe hvis man kunne se siden.
Avatar billede lars88 Nybegynder
10. februar 2003 - 14:18 #3
http://home.no/projekt/ prøv at læse hvad han skriver!
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. februar 2003 - 15:12 #4
uhm.. en der ville prøve at lave et udkast til siden for ellers havde jeg nok ikke smidt så mange point på bordet! :)
Avatar billede syvon Nybegynder
10. februar 2003 - 23:08 #5
er det dette du mener:

http://www.povlsen.org/westcrew/
Avatar billede humleloi Nybegynder
11. februar 2003 - 00:38 #6
nice syvon! :)
Avatar billede syvon Nybegynder
11. februar 2003 - 00:46 #7
husk at fjerne brede parameteret i <table> på det doc du loader ind i iframe
ellers bliver det for bredt.

takker for points.

/syvon